då man var lyckligast i världen

Förlåt igen för den kassa uppdateringen.. men praktiken har tagit mesta tiden och har mått allt annat än bra den här helgen så har helt enkelt inte orkat skriva.
Det enda positiva med den här helgen är ju typ att SSK vann och tog 3 poäng mot Troja i fredags och att jag igår äntligen har köpt byxorna jag velat ha i flera månader nu.
Annars jobbade jag mellan 7-13 i lördags och efter det gick jag och wingman till axa där vi såg j20 krossa Djurgården med 7-1 innan vi åkte upp till stockholm och köpte byxorna och åt en mysig middag på jensen's. Satt där några timmar och smed planer, som inte slutade så värst bra dock.
Men iaf, idag vaknade jag halv 10 men låg kvar i sängen till typ 12. Förflyttade mig till soffan och här har jag legat hela dagen sen typ. Mamma åkte och hämtade hem pizza från mimmos också så jag tröstät lite.
 
Nä har inte alls mått bra denna helg, och imorgon är det dags för en ny vecka med pratkik och antagligen en massa tankar och annat skit också, får se helt enkelt.
Ska sluta här, hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim