Du kanske kan lura dig själv, men mig kan du inte lura.

Måndag idag och timmarna på praktiken gick fruktansvärt fort! Trivs faktiskt riktigt bra där ute, speciellt nu.
Fick även reda på att jag är ledig på onsdag också så då ska jag försöka få en läkartid för att kolla upp knäet + lungorna då jag haft extrem hosta i en månad nu, de sägs ju att man ska kolla upp det om man hostat i fler än 2 veckor så känns som det är dags nu!
Sen är det ju hockey också, känns bra!

En annan sak som känns riktigt surt är att det är utställning den 2/2, men jag kan inte följa med för att mysa med melvin då det är hockey manifestation just då, vilket är årets roligaste hockeymatch, så den kan man bara inte missa! Känns inte alls bra..
Men aa får busa med melvin nån annan dag :)

Efter praktiken idag mötte jag upp katjus på stan, tog en fika och pratade om en himla massa.. Fick prata av mig och mår mycket bättre nu, vi kom fram till lite grejjer som är så uppenbara egentligen.
Men aa ska hoppa i säng nu, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Utställningen är den 2-3/3 ;)

2013-01-22 @ 11:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim