Förkylningar suger

This sucks, big time! NHL-lockouten är över, NHL startar ett grundspel och VM i maj verkar bli stjärnlöst.. Haft en bra början på dagen? Nej.
Men att SSK vann med 3-0 över asplöven, Idoff höll nollan och att Melvin kom på besök på kvällskvisten gjorde min dag mycket bättre!

Förutom det har jag hunnit städa mitt rum, fått ännu mer ont i halsen, spillt ut ett glas med dricka på golvet och kollat på en bra film på tv.
Imorgon bär det nog av till torekällberget med syster, Lea och Melvin om det blir som planerat, annars får jag väl tagga till skolan som börjar på tisdag hahah!:D

Asså ett sjuukt stort tack till alla nhl killar som kommit och spelat för SSK under lockouten, ni har gjort mycket för laget! Cam Fowler, Niklas Grossmann och Jonathan Ericsson. Ett extra stort tack till Carl Hagelin och Matt Read som kom till SSK när laget hade det som svårast, när vi var en av jumbosarna, nu ligger vi på tredje plats och fajtas om direktkval! Mycket tack vare er, åh fan att NHL startar, hahaha :( aa, tack som fan, underbara hela högen!

Ska försöka få lite sömn nu, trots att halsen tar dö på mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim