förmiddag på sjukhuset

Va hemma från praktiken idag, gick upp halv 9, tog en dusch och fixade mig innan jag åkte till läkaren där jag hade tid. Kollade upp lungorna (hostan), tog blodprov, bokade tid hos en sjukgymnast för mitt onda knä, åkte till sjukhuset för att röntga lungorna och sen åkte vi hem. Tog sammanlagt ungefär 2 timmar alltihopa så jag sket i att åka till praktiken då jag bara skulle komma dit och vända igen :)
Har ätit precis och nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på för något resten av dagen. Städa rummet och kolla film fram tills hockeyn börjar ikväll :)
Oskarshamn på bortais asså, det enda laget SSK inte besegrat den här säsongen, så kan tänka mig att killarna är riktigt revanschsugna nu ;) får hoppas att dom får den revanschen då ikväll!
 
Ska inte skriva mer, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim