Hello 2013!

 
My New Years Eve.
Började dagen med att ta en dusch och fixa mig och åka till stan runt 12 med wingman, kollade runt lite, köpte mina babes. Åkte till jobbet till 4, jobbade till 7. Blev upphämtad, hämta katjus, åkte till mig så jag kunde byta om och fixa mig. Sen blev vi upphämtade och åkte till scandic. Där vart det massa musik, "drickspel" och skratt. Haha det var trevligt, runt halv 12 åkte vi ner till maren, träffa massa människor, kolla smällare, ringde in det nya året innan vi gick till systers polare på "efterfest". Var där ungefär en kvart innan vi drog ner till stan igen, käkade pommes på centralen och åkte sen hem till katjus. Var vakna hela natten, pratade om allt det vi brukar prata om ;) och en massa annat, kanske har sovit sammanlagt en timme då :) Blev upphämtad från katjus för någon timme sen kansek och nu sitter jag och halvsover samtidigt som jag kollar på tv! Otroligt skönt att 2012 är över nu, har hänt både bra och dåliga saker, mest bra måste jag ändå säga! Ska skriva lite om mitt år, men tar det i ett annat inlägg :)
 
Har blivit riktigt hes nu också, och har skiiitont i halsen, kul att man blir sjuk lagom till hockeyn på fredag då.. och tills skolan börjar igen haha.. -.-
Men ska fixa det där andra inlägget nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim