hockey när den är som bäst, riktig nagelbitare!

Ni ska bara veta vilken hemsk dag jag har haft idag...! Åkte till jobbet imorse med feber och grejjer som jag skrev, borde egentligen stannat hemma men ville ändå försöka lixom. Åkte dit och allt blev mycket värre efter några timmar, fick ont i lungorna när jag andades, kallsvettades hela dagen, migrän, feber, en jävla hosta ja you name it.. Men bestämde mig för att ändå stanna kvar och köra de sista timmarna också.
 
Direkt när jag kom hem startade jag tvn, Sverige-Ryssland ju, semifinal och sverige tog en finalplats efter vinst på straffar. Collberg satte in den sista och avgörande straffen så nu är det final mellan Sverige - USA på lördag!! Tvättade och smörjde in tatueringen, fått riktigt jobbiga utslag av tejpen också (tvungen att ha plast över) men nu slipper jag förhoppningsvis den :)
Aja jag är trött som fan, ska nog bara mysa resten av kvällen och ta det lungt! Imorgon ska jag sova tills jag vaknar och sen är det dags för hockey på kvällen. Jag och Katjus har tagit ledigt denna match så vi tar med oss Louise så hon kan titta lite på bergin ;) haha men det ska bli kul!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim