If you never try, you'll never know

Dessa ord tänker jag ha i bakhuvudet nu några månader framöver, jag ska fan göra det här nu! No turning back.
Sjukanmälda mig imorse, somna om och sov till halv 12, hoppa in i duschen, gick till Melvin som hade kalas, kollade på finalen mellan sverige och usa som sverige tyvärr förlorade med 3-1 :( men silver är inte heller så pjåkigt, är stolt över Djuse (SSK) och resten av killarna också!
 
Efter det åkte jag, katjus och lea till axa och kollade på j20s match som dom förlora med 5-0, det går bra nu! HAHAH
nejmen aa, kollat på mamma mia precis och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. haha får väl hitta på nått, puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim