jobbig lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yes

Höll du några av dina nyårslöften? Börja träna seriöst, vilket jag inte gjorde, så nej.

Dog någon som stått dig nära? Ja

Vilka länder besökte du? Finland

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Ja verkligen!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? En massa datum faktiskt, 23 februari, 13 december, 8 juni, 23 oktober bland annat.

Vad var din största framgång 2012? Hah framgång? ;)

Har du varit sjuk eller skadat dig?Nope

Bästa köpet? Mycket

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och hockey.

Gjorde någon dig riktigt glad? Ja, och gör fortfarande.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Oj den var svår!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit mycket gladare, men hade en depp period där ett tag som var riktigt jobbig.

Vad önskar du att du gjort mer? Tagit kontakt med folk, tränat mer.

Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt

Hur tillbringar du nyår? Jag spenderade min nyårsafton med wingman, syster, alice och massa andra människor, bästa!

Favoritprogram på TV? Har inte kollat på tv så mycket, måste vart desperate housewives och Beck.

Bästa boken du läste? Har inte läst någon bok.

Största musikaliska upptäckten? Upptäckt hur jävla awesome house musik egentligen är!

Blev du kär i år? Jajemen.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Haha det minns jag faktiskt inte!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja det finns det, men den "grejjen" gjorde hela mitt år bättre och gör fortf.

Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Har inte haft någon speciell stil, har lixom gått i det som jag känt för.

Vad fick dig att må bra? Wingman, hockey, alla diskussioner med wingman ;)

Vem saknade du? Asså sakna och sakna, saknade väl ingen speciell sådär direkt.

De bästa nya människorna du träffade år 2012? Började umgås väldigt mycket med katjus, vilket jag är väldigt glad över idag. En riktig "bror" hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim