min helg!

Förlåt så mycket för den usla uppdateringen den här helgen men jag har helt enkelt inte haft varken tid eller lust att blogga :)
 
I fredags så var det skola som gällde, fick en liten underbar överraskring och eftersom jag och wingman är så sjukt bra så slapp vi entreprenörskapen för att vi var klara med allt! Slutade 12, åkte hem till katjus, hade fredagsmys och lärde oss gangnam style dansen ;) sjuukt bra är vi!
I lördags så sov jag till halv 1, stressade in i duschen och fixa mig och fick skjuts till Axa, kollade när SSK krossade Malmö innan vi mötte upp Patrik, gick med honom hem till Ante där det var några till. Sen kom syster, alice och karro. Det var en sjuuuk kväll/natt asså. Spelade drickspel igen, dansade turkdans hahaha, de spåra ordentligt, snuten kom, aa men en sjukt trevlig kväll ändå med riktigt trevligt sällskap! :) fick skjuts hem runt 4 tror jag och slocknade direkt typ.
Vaknade typ 12 imorse, en hemsk huvudvärk som höll på att resultera i migrän, duschade, hjälpte mamma lite med förberedelser, bror m. familj kom hit för att äta tårta, myste med melvin, fick skjuts till jobbet och jobbade till 8. Blev hämtad och har kollat film sen dess :)
 
Det har hänt mycket den här helgen, inte speciellt detaljerat men ni vet iaf vad jag gjort och varför jag inte uppdaterat :)
Imorgon påbörjar vi en ny vecka och den startar hos tandläkaren, efter det är det skola och sen vet jag inte. Två sista dagarna i skolan nu innan vi går ut på praktik i 8 veckor, stört. Hur ska jag klara det??
 
Säger även grattis till syster som blir 20 idag, stammis på systemet sen eller?? Hahah aja, grattis gamla tant! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha, vems arsle i bakrunden? :p

2013-01-14 @ 21:41:28
URL: http://mrsjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim