Wiiie

Tjabba!
Orkade verkligen inte uppdatera igår, första dagen på praktiken gick bra, bussen strula på morgonen men bästa pappa skjutsa mig så jag kom i tid :) tiden gick fort och efter jobbet ringde jag katjus och tvinga med henne ner på stan ;) köpte två par jeans och en stickad tröja så jag är sjukt nöjd. Efter det hem och duscha, kolla på tv och somna runt 11.

Har slutat nu och sitter på praktiken och väntar på att gå till bussen, vilket jag ska göra alldeles strax. Ska ner på stan igen med katjus och ta en fika, planera lite grejjer och prata massor om våra sjukt konstiga men intressanta ämnen ;)

Har också räknat ut att det bara är 39 dagar kvar på praktik, så om 39 dagar är jah tillbaka i skolan ;) hahah
Aja ska gå nu! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim