Let's do this!

Tillbaks till praktiken idag igen då, jag hade inte haft något emot att ha lov lite längre men ju fortare lovet går desto fortare får man lov nästa gång!;) det är iaf 3 veckor kvar på praktiken, eller typ 2,5. Det är så sjukt segt att gå upp tidigt och åka enda ut till slottet men vafan jag tror jag kommer sakna det stället, haha första praktikplatsen jag verkligen gillat..:o

Igår var vi ju i skolan på någon philadelphia utbildning, lyssnade på nån gubbe som verkade lite påtänd och lagade massa äcklig mat. Efter skolan gick jag och wingman och åt pizza, satt där några timmar innan jag vart hämtad och fick skjuts hem. Det var min måndag, kriga nu den här veckan och i helgen blir det antagligen mys i strängnäs igen!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim