Strängnäsröj som spårar, och vi missa efterfesten

Godmorgon!
Sitter på bussen påväg till praktiken nu så tänkte berätta lite snabbt om min helg under tiden!
Åkte till strängnäs i lördags, mötte upp louisarna + 2 tjejer till, beställde pizza, gick upp till louise och åt och fixade oss innan alla andra kom. Kom nog fler än planerat haha men det var kul! Gulliga och trevliga människor räddade kvällen helt enkelt! Jag och katjus vart erbjudna att följa med på "efterfest" hem till T men det vart inte så, och det ångrar vi såhär i efterhand haha! Ska inte berätta allt som hände efter det iaf, kan säga att jag aldrig frusit så mkt i hela mitt liv!
Kom hem runt halv 12 kanske och slocknade i sängen direkt när jag kom in, sov ganska många timmar innan jag orkade gå upp och tvätta bort smink och laga mat och så :) haha och igår vad jag ledig. Då låg jag i soffan och kolla tv hela dagen!

Det var allt för tillfället! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim