Godmorgon

Godmorgon allihopa, gick upp vid halv 11 idag för vi var tvungna att gå ut med hundarna. Men det va ganska härligt att gå ut en sväng nu på morgonen, det är fint väder också! ;) haha idag måste jag verkligen provpacka, gjorde aldrig det igår, låg och kollade på 2 and a half men och sen något annat sånt där konstigt program innan jag somnade. Men jag kollade iaf upp vad jag ska ha med mig :D haha men det måste jag göra iallafall, sen måste jag köpa en del saker också som måste med! Den nya designen är lite weird också, några bilder ser lite prickiga ut, men det hinner jag inte ändra för ens jag kommer hem från åland, så ni får stå ut med det! ;) haha men nu mååste jag börja packa här, hörs mer senare.
pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim