Godmorgon!

Nu är jag vaken, eller har vart det ett tag nu men iallafall :) haha idag är det lördag och Linnnea kommer hit senare för att sova här, vi har en hel del planerat och vi hoppas att det blir bra, det blir det oftast satt ;)) haha men iaf, när jag skrivit klart tänkte jag hoppa in i duschen och sen städa mitt rum lite snabbt och lite sånt sen är det bara att invänta besöket :D hehe juste! Igår kväll kollade jag på Hata Göteborg och Fjorton suger. Båda filmerna va bra men jag älskar slutet på fjorton suger. Det är så himla gulligt när tjejens storebror sitter och väntar på tjejen hela natten och sen när de sitter och gråter tillsammans!! (y) jaja vi hörs senare, puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim