GRATTIS

Idag är det den 13 januari 2011 vilket betyder att min storasyster blir hela 18 år! Helt otroligt men sant, så nu kan du skjutsa mig vartsomhelst när du tagit körkort! (y) haha nejmen iaf, grattis på henne!♥


Nog om det, dagen har vart fett seg, hade ont i huvudet i slutet av dagen så jag tog en ipren en timma innan vi slutade typ, sen på rasten så är jag så dum så att jag ramlar och slår bakhuvudet i ett bord, så då var de bara att välkomna huvudvärken igen :( ajdå menmen efter skolan åkte jag hem och nu har vi precis ätit tårta, gott! :)) haha vi hörs mer senare, nu ska jag ha ett seriöst snack me några personer ;)) puss ♥



Kommentarer
Postat av: Madde N

Taack! :)

hahahhahah dröm ;)

2011-01-14 @ 11:07:24
URL: http://rednaldron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim