Härlig kväll igår!

Hejsan!
Nu har jag kommit hem från stan där jag och Linnea va och köpte godis och cola till romme imorgon (Y) Gårdagen va helt jävla awesome! Först lagade vi tacos (som vi är kung på) sen åt vi och fixade oss, sen åkte vi ner till stan och mötte upp adam, mathias och några till och va me dom ett tag, sen när dom drog så åkte vi hem till mig, då va klockan typ halv 10. Vi började kolla på hipp hipp hora och sen mitt i filmen typ gick vi ut i ss och drev med några killar, fan va kul de va!!! Jaja de va kul, sen drog vi hem till mig igen och kollade klart på filmen och sen började vi kolla på dirty dancing men vi kollade ba en halvtimma typ sen somnade vi :)) Det va gårdagen det, nu ska jag springa ner i tvättstugan och sen packa inför Romme, fan va kul det ska bli!! :D:D:D puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim