säg att du älskar mig

Nu har jag precis kollat klart på filmen Säg att du älskar mig, fan va hemskt att sånt kan hända egentligen. Den var iaf bra och igår kollade jag ju på i rymden finns inga känslor, den va också bra men långt ifrån mina förväntningar. Lång ifrån hur bra och rolig alla säger att den är! :( Men jaja, skolan idag gick snabbt och imorgon är det fredag igen, fan va skööööööööööönt!!!! Och imorgon kommer lilla Nimbus hem till oss :D:D:D myyyysigt! Förövrigt så längtar jag som fan till lördag, då ska jag och Linnea ha liiiite kul men bara lite, eller? ;)) haha mer säger jag inte förens på lördag, då kan jag avslöja vad vi hållt på me ;) haha hörs mer senare, puss ♥





Kommentarer
Postat av: Eveliina

Vad gulligt namn! Nimbus! <3

2011-01-27 @ 20:28:49
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim