vet inte vart problemet sitter

Nu har jag kollat på ett till avsnitt av GG och sen har jag gjort några andra saker också som inte behövvs skrivas här. Har även kommit på att man inte ska lita på killar, alla är exakt likadana och alla är bara ute efter en sak. Visst, vissa säger att det finns annorlunda killar som inte är såna men innerst inne är alla bara ute efter en sak och det är ett ligg. Haha skit i de nu, jag har bättre saker som jag lägger ner min tid på! ;) aja, nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen  kolla på någon film tills jag somnar. Är trött som ett djur och sen har jag fått huvudvärk på besök :(( ajdå! vi hörs mer imorrn, puss ♥


haha va bara tvungen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim