Hockey måste vara världens roligaste sport

Höll på att försova mig, eller jag gjorde det, en halvtimma sp var tvungen att stressa ihjäääl mig.

Det är denna vm hockey som man bara inte får missa som håller mig vaken om kvällarna..
Men som sagt, man får inte missa den!
Ikväll är det iaf ingen hockey där sverige är med iaf så ikväll är mitt mål att jag ska somna innan 10!:)

Jag är så sjukt trött alltså, har sovit max 3-4 timmar per natt den här veckan och det syns ska ni veta, och hur det känns sen, haha kan knappt hålla ögonen öppna men ska inte utesluta det faktum att det inte är allt för många dagar kvar innan sommarlovet, nu vet jag ju inte exakt antal men runt 20 nånting!:D
Nu ska jag sluta, njut av eran torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim