Hisskillen

HejsanSvejsan! :D
Just nu sitter jag i min säng och kollar på 16 and pregnant :) Linnea gick hem för ett tag sen typ och vi va ute och spelade in en rolig video, höhö. Första timmen i skolan idag kollade vi på lågstadiets luciatåg, fett söta! Sen på¨no:n satt jag och linnea i korridoren och jobbade, det finns en snygg kille som fixar vår hiss (Y) haha sen resten av dagen har vi bara kollat på film, sköööönt! En till hiss till en dag som denna var att idrotten var inställd, gissa om jag blev glad (?) WIIIIIE. Men nu ska jag fixa något att äta och sen vet jag inte, kanske kolla på en film elr nått :) så vi hörs senare, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim