Plugg

Hejsan, nu sitter jag återigen här och försöker plugga. Och den här gången ska jag bannemig inte lämna stolen förens jag kan mina spanska glosor och har skrivit klart antingen min novell eller min krönika. Minst en av dom ska skickas in idag har jag bestämt! I skolan hände det inget speciellt, vi dansade bugg på idrotten o det va skitkul! Sen fick vi tillbaka engelska provet som jag inte pluggade någonting till förra veckan men det gick skitbra (om jag förstått det rätt) Men nu ska jag vara stolt över mig själv och belöna mig själv med ännu mer plugg haha elr inte. Vi börjar nog med spanska glosorna eftersom de är imorrn, hörs mer senare, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim