weird

Hejsan!
Skolan idag gick aaaaaassegt! Först kollade vi på film (som vanligt) Stolthet och fördom kollade vi på och mr Darcy är så snygg! Efter skolan åkte jag och erika ner på stan och mötte ludde & david, gick runt lite där och sen hem till erika där vi spelade lite och hade kul.
Juste, en konstig grej som hände idag.. Jag tog en dos av erikas astmamedicin tidigare för att jag inte hade min med mig, hon har exakt en likadan som mig men efter ett tag började jag skaka och när jag reste mig upp höll jag på att ramla ihop :o la mig på golvet ett tag och när jag gick och la mig i hennes säng så kunde jag inte stå upp, hela kroppen skakade...vilket jag fortfarande gör. Weird att man kan må så dåligt av att ta någon annans medicin egentligen, kan knappt smsa eller skriva eller något annat för att mina händer skakar så mkt ;s menmen nu ska jag göra något så jag tänker på annat ett tag, hörs mer senare, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim