Basket

Hejhej bloggen!
Skola idag igen, som vanligt tråkig...Fick information om praoen idag och jag tycker att det är ganska dåligt att man inte får praoa med sina kompisar, att man måste praoa själv! :( Menmen, finns inte så mkt att göra ;) Haha efter skolan var det basket som gällde, gjorde så gott jag kunde tills jag får huvudvärk (ovanligt)...nej det är inte ovanligt när man är i skolan! -.- Aja, då var jag tvungen att sätta mig, kändes som om huvudet skulle spricka och ramla av ;o Sen gick jag och E till stan och tog bussen till Moraberg, gick runt i lite affärer och sen hem igen :D Lyckad dag, tack till alla!<3 Sen hem och sitta här dåva ;) Nu ska jag leta fram bikinin, för imorrn ska nämligen klassens alla tjejer till badhuset och simma ;s lite töntigt tycker jag, vi går f'n i 8:an ;s Menmen...sen ska jag nog kolla på film eller nått, vara social på msn. Menv i hörs imorrn, då är det fredag!!!;D Enormt najjs! Pusshej<3

<3


Kommentarer
Postat av: Madde

haha bästa bilden!

2010-01-26 @ 23:55:21
URL: http://fridamadden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim