Bada

Tjenare!
Har verkligen ingen större lust att blogga nu under sommaren... det är skiiit varmt ute och inne, blir lite jobbigt att sitta inne vid datan då :)
Igår kväll va vi iväg till stranden under kvällen där vi badade, drog därifrån typ 11 och fortsatte kvällen/natten i ss, gick hem typ 3. Sen åt jag och somnade vid halv 5 (a)
Idag gick jag upp och duschade vid 12, sen vid 3 fick vi besök av några (y) sen kom J så jag, han o madde spelade kort xD haha sen gick vi ut och nu sitter jag här, ska nog kolla på en film. Är trött så orkar inte göra så mkt annat.
Bilder från igår kommer i ett inlägg senare eller imorrn, beror på när madde kmr hem :) men vi hörs mer när bilderna kommer ;)
Puss ♥

Gammal bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim