Döör

Tjena!
Mitt rum måste typ vara det varmaste i vår lägenhet, fläkten snurrar som bara den och fönstret är helt öppet och ändå håller jag på och dö av väreslag (?) shit asså, kommer jag kunna sova inatt? Enligt vädret på teve har dagens temperatur varit högst hittills på väldigt länge! Slå den ni ;)
Sitter just nu och kollar på någon skum john travolta-film, fattar typ ingenting ;o innan det kollade jag på en annan film av honom; titta, han snackar heter den på svenska haha :) Jag har inte gjort något speciellt idag egentligen, va ut med syster tidigare och sen med mami, och shit va det har varit varmt ute idag, typ hej gå runt i bikini (?) jisses asså! Filmen verkar inge vidare så jag tror att jag ska ta och kolla på någon annan istället? Låter som en kanon bra idé ;)
Imorrn blir det att träffa rania och eveliina på stan, får se vad vi hittar på :)) annars vet jag inte vad jag hittar på imorgon, det ser vi då men nu ska jag iaf kolla på någon film, vi hörs när vi hörs.
Puss ♥


Bild från alphyddan (y)'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim