Ingen ork

Tjenare!
Bloggade inte igår, orkade inte och hade inte tid heller. Eller jo, tid hade jag men jag orkade inte :D haha
va ner till stan igår och mötte eve och maya och efter ett tag drog eve så då va det bara jag och maya kvar :) haha vi gick runt lite och sen köpte jag en film innan jag åkte hem; 10 orsaker att hata dig hette den, maya sa att den va bra ;) haha
Idag har jag inte gjort något speciellt, sov till 1 eftersom jag va ute med madde och några till igår natt, sen skulle vi se på filmen jag köpte men vi somnade :D haha så idag har jag bara varit hemma!
Jag tror jag ska lägga bloggen åt sidan nu under sommaren, har lixom ingen ork att tänka på bloggen när jag har sommarlov, så jag kanske skriver ett inlägg då och då eller om jag vill lägga in en bild eller 2, så vi hörs när vi hörs.
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim