Trött

Hejhej bloggen!
Tisdag idag, lugn men jobbig dag! Först biologi, ganska kul, jag och erika kan typ alla delar som finns i örat nu, haha!<3 sen idrott, jobbigtjobbigt men ganska kul, efter det gick jag hem och käkade, drack en vaniljcola som belöning, haha skoja. Efter det varé samhällskunskapsprov, ig here I come! ;) Nej men jag kunde inte allt iaf haha! sen spanksa, höll på att somna...seriöst! ;o fett trött jag har vart idag, kanske för att jag gick upp tio i 6 imorse, ovanligt enligt mig! Sen hem och plugga lite och sen baka med lillen, fick bli samma kakor som senast eftersom de är så hiiimla goda! sen plugga lite mer, svenska prov imorrn men det är lätt jag kan typ allt redan :D haha men nu ska jag gå och duscha tror jag och sen kolla på teve innan desperate hosewives börjar :)) menmen blev ett lite långt inlägg nu så skriver inge mer idag, hörs imorrn istället, pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim