När man har tråkigt...

1. Är du singel nu? Jepp
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Ja
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Vet inte.
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Tror jag inte 
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Har hänt.
7. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? tror de.
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja.
9. Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja.
10. Somnat gråtandes pga kärleken? Japp.
11. Varit på en blind date? haha nej.
12. Varit otrogen? aldrig.
13. Ångrade du dig? -
14. Har du lätt för att bli kär? Nej, inte speciellt
15. Har du någonsin varit kär? Ja.
16. Minns du din första kärlek? Klart.
17. Har du nån bästa vän? Både ja och nej.
18. Är du ofta med dina vänner? Så ofta jag kan.
19. Vad brukar ni hitta på? allt mellan himmel och jord.
20. Bästa minnet med nån vän? Det finns alldeles för många!
21. Säg namnen på någon riktigt bra vän? Många
22. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja
23. Har du hatat din bästa vän? Nej men ogillat
24. Litar du på din bästa vän? Det finns många jag litar på
25. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Yes.
26. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Eh..tror det, ja
27. Vart bor din bästa vän? Södertälje
28. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Lite då och då .
29. Har du ljugit för en nära vän någon gång? Ja, det har jag väl.
30. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ja, det tror jag.
31. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej.
32. Vilken kompis var du senast med? Linnea
33. Ställer du upp för dina vänner ofta? Självklart!
34. Ställer de ofta upp för dig? Nästan alltid.
35. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Rania och Amanda.
36. Vem fick du senast en puss av? -
37. Sov med dig i samma säng? Linnea :)
38. Delade du senast ett riktigt gott skratt med? hihi Linnea.
39. Gick du senast på bio med? Erika & Ajla
40. Du höll i handen? --.
41. Vem gick du senast på stan med? gick och gick men de va igår med Linnea, A & J.
42. Vem delade du senast en pizza med? haha minns inte.
43. Vem ringde du senast? Erika.
44. Skickade senast ett sms till dig? -
45. Vem kramade du sist? *****.
46. Gjorde dig senast lite besviken? ingen aning.
47. Gjorde dig senast mycket besviken? ingen aning.
48. Vem skrev du senast med på msn? måste vart syster.
49. Du åkte bil med? mamma tror jag.
50. Gav dig en komplimang? ingen aning..
51. Du kollade på film med? Linnea :)
52. Du åt med på resturang? Minns inte.
53. Betalade något åt dig? Mamma som köpte medicin.
54. Grät inför dig? ?.
55. Vad tycker du om dessa frågor? De va helt okej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim