Roligt man har det

 ~ roses are red, violets are blue, I have five fingers, the middle one is for you ~

Nu har jag skrivit mina engelska kladder och skickat in dom för rättning, nu ska jag bara vänta på svaren så jag kan rätta dom men det fixar jag imorrn då jag också måste göra klart spanskan!
Tänkte börja skriva med sne text i fortsättningen, jag tycker att det ser mycket finare ut på nått sätt! xD haha intressant!
Men nu ska jag läsa lite bloggar, hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och kolla på MTV tills jag somnar, vi hörs mer imorrn.

I'm out! ♥
 


Kommentarer
Postat av: luffi

Hey



Kikade förbi och tänkte att jag slänger in en kommentar när jag ändå är här! =)



Allt bra med dig!? Kram Luffi.se

2010-10-04 @ 22:32:46
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-10-04 @ 22:33:21
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim