Fotbollscupen

Hejsan!
Idag va det ju som sagt fotbollscup på jallavallen, och det gick ju så himla bra för min skola *HOST*
De vann inte en enda match, det bara för att jag inte va med ;) haha nej nu ska jag inte ljuga hehe, jag är bollrädd :( menmen, drog hem efter killarnas sista match, kom hem med huvudvärk och käkade när jag kom hem. Efter det somnade jag i soffan medans jag kolla på teve men vaknade igen när mamma kom hem... haha sen gick jag ner i tvättstugan och nu sitter jag här och bloggar och läser andras bloggar :D haha men nu ska jag ta och plugga lite och sen vettefan, men jag ska iaf inte sitta här längre ;) så vi hörs senare, puss ♥

19 september 2010 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim