Sydpoolen

Hejsan, nu är jag hemma igen :) Jag, erika och ajla åkte som sagt till sydpoolen och hängde där några timmar, lekte och hade det as skoj, man måste ju få vara lite barnslig ibland ;) haha vi hade det iaf grymt kul! Efter det gick vi och handlade godis och sen tog vi bussen hem :)
Tänkte kika på the last song igen, den är ju såå bra!<3 men om det inte det inte blir så så får det bli någon annan film :)) Jag har ju studiedag imorgon också :D haha
Men nu ska jag kika på en film och sen vet jag inte, men vi hörs mer senare, puss ♥

Vi skänker en tanke till våra kusiner som har det väldigt jobbigt just nu, även fast vi inte träffats på flera år så ska ni veta att vi alla tänker på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim