god mat på ingång

Hejsan!
Nu sitter jag här och väntar på mat, och det kommer bli jättegott känner jag :) nejmen iaf, tidigare var vi in till sollefteå och kollade runt lite och ´btw så är det några filmstjärnor där från hollywood och spelar in den engelska versionen av män som hatar kvinnor :) Ganska coolt tycker jag, synd bara att man inte fick se dom eftersom det var avspärrat hela stället där dom höll till :( jag tror att en av dom som är där är Daniel Craig som spelar james bond i de nyare filmerna, awesome ju! Men vet inte om det är han så ;) men nu ska vi snart äta så bäst att stänga av datan. Skriver nog på söndag nästa gång, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim