lördag idag

Tja! :)
Vakna för en timme sen men är fortfarande lika trött som jag var när jag gick och la mig igår..
Egentligen skulle man på pride idag med erika och emma men eftersom jag inte hört nått så förmodar jag att det inte blir nått av med det. Synd men så kan det gå!
Så nu vet jag inte vad jag ska göra, regnet faller utanför mitt fönster och jag sitter här och har aptråkigt.
Får se om jag följer me familjen och brors familj till landstället och fiskar och grillar eller om jag blir hemma. En fördel med att följa med dit är ju att man får köra bil ;) heheh men vi får se hur jag gör.
Känner att jag sitter och skriver en massa himla ointressanta och onödiga saker här så slutar nu, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim