en bra dag idag!

Hejsan!
Vi hördes aldrig senare igår men vi hörs nu istället! :D Yaaay! Haha nejmen aa. Idag skulle jag egentligen åkt och klippt mig men sov för länge och nu hinner jag inte så får hoppas att jag hinner göra det imorgon för skulle verkligen behöva klippa mig innan nyår! :o haha
Men aja, ska ta en snabbdusch när jag skrivit klart dehär och sen lite senare kommer bror och hans familj hit på middag så det blir lite mys :) sen kanske jag drar ut senare eller så stannar jag hemma o kollar film ;) Blir nog det sistnämnda, fan jag älskar lov när man ba kan ligga i soffan o glo på film hela dagarna! :D hahah
Men vi hörs senare! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim