everything I do, I do it for you

Tjatja! :D
Det har inte hänt så jättemycket sen jag uppdaterade sist, jag har bakat bullar haha! Efter jobbet åkte jag och mötte Katja på stan, de hade inte linnet jag skulle byta :( vi såg också vinterns första snö och direkt när jag såg att det snöade fick jag värsta julkänslan, även om det bara varade i några minuter!! Härligt, welcome winter! Ååååh så mysigt! :D Kände redan imorse att det var riktigt kallt ute haha mina öron höll på¨att förfrusas :p haha
När jag kom hem lagade jag käk, kollade på degrassi och nu sitter jag här och håller på att somna :( haha det tar på krafterna att baka :o men ska inte skösa eran tid med mitt skitsnack haha :D vi hörs imorrn, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim