I'm better off without you

Kära vänner! :)
Idag är det...tisdag va? Haha kan aldrig hålla koll på dagarna när jag har lov (a) haha men imorse vaknade jag iaf runt 9 kanske och vid 10-halv 11 åkte vi till ikea :) där köpte jag två små soffbord, örngott till mina kuddar och två prydnadskuddar till min soffa :D Åh love it! Haha lite hård att sitta i en hel kväll barra men vi får hoppas att den blir lite mjukare med tiden :D haha! När vi kom hem därifrån städade jag mitt rum och skruvade ihop borden så nu är mitt rum riktigt mysigt! :D
Resten av kvällen blir det myskväll med film här hemma, och prata med mina vänner såklart :D
Imorgon ska jag åka iväg till lekslottet med syster och barnen, aslänge sen jag var där ju! :D haha men det ska bli kul o leka lite ;) Det kanske kommer någon/några bilder om jag orkar ta, ahah :p men vi får se hur det blir! Nu ska jag titta på tv, hehe hörs sen!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim