leta inte efter kärleken, låt kärleken hitta dig.

Den där känslan när det känns som man inte räcker till, men inser att man har en hög av underbara människor i min närhet som finns där för mig. Känns ändå som om det inte räcker, vill bara vara sådär lycklig som man var när man va liten. Känna den känslan igen, slippa oroa sig för någonting utan bara leva livet.. Det tänker jag göra igen, leva livet.
Familjen och vännerna, tack för att ni finns. Jag är ingenting utan er ♥

Var tvungen att skriva något sånt nu efter att ha suttit här i några timmar medans tankarna snurrat runt i huvudet.. Jag gör rätt i att gå och lägga mig nu och möta en ny (förhoppningsvid bättre) dag imorgon med bak och bus med världens bästa unge!
Hörs mer då, sov gott! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim