vinnare av idol 2011

Amanda Fondell vann årets idol och hon var helt klart värd det, hon är så annorlunda och grym! :) Robin var också bra och det var så jämnt att vem som helst kunde vinna men jag tycker han låter som alla andra unga killar som sjunger typ :)
Iaf, vaknade runt 10 imorse kanske med världens skummaste huvudvärk, satte mig och kolla på tv och drack egengjord juice som mamma gjorde åt mig. Sen la jag mig i sängen för jag hade ont och somnade, vaknade halv 3-halv 4 och gick upp och tog en ipren, tog en snabbdusch och sen hjälpte jag mamma att städa lite. Hatar att sova på dagarna, mår alltid så dåligt efter det :/ men iaf, ska alldeles strax påbörja tvättstugan åt mamma och sen laga tacos, fan va gott och jag är ashungrig (a) haha så aa, ska bli smaskens! :D
Blir en hemmakväll ikväll igen, tyvärr... Hörs mer senare, puss ♥
Bild lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim