äntligen valt!

Hejsan!
Nu har jag valt gymnasium och linje och skickat in min ansökan! Det blev:
1. Konditori och bageri på vackstanäs
2. Film & tv på tumba
3. Ljud på tumba
Min dag idag då, skolan som vanligt. Aschill dag, bild, musik och slöjd. Efter skolan va det att följe med sötaste erika och kolla mobil och sen hem till mig dit ajla också kom, vi skulle plugga inför provet imorrn. Men har vi pluggat nått (?) nej ;) vi hittade på lite annat skoj istället, vi ringde runt till lite folk, de va kul :D haha men nu så är jag lite smått stressad inför allt som ska redovisas imorrn. Först har vi so-prov --> goegrafi och historia, sen ska engelska teatern spelas upp och sen har vi engelska glosor, mkt plugg nu då några timmar framåt men först --> duschen! Skriver inge mer idag så vi hörs imorgon istället, puss ♥


timtimtimtim, hihi älskar dej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim