SSK - FRÖLUNDA

Tjeeeeenare!
Dagen har vart aaaasseg!!! För det första höll jag på att somna på spanskan och inte nog med det fick jag huvudvärk sista timmen. Efter skolan drog jag och Linnea ner på stan och käkade och sen vidare till AXA och vänta en halvitmma på att få komma in. Vi skulle glo på hockeymatchen mellan SSK och Frölunda, ssk vann med 3-2 :D jaja innan matchen började kollade vi lite på 95ornas hockeyträning och sen när några småtjejer hade konståkning. Där hittade vi P och J också som vi satt och reta och drev lite med och så några till kända personer ;) haha nu ska jag tvätta bort mitt smink, hoppa in i duschen och sen väntar min enormt sköna säng på mig. Hörs mer imorgon, puss & godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim