dagens horoskop (?)

Duschade aldrig förut, och filmen kollade jag inte på heller. Kollade på när eric sjöng med mamma igen och sen för några timmar sen gick jag ut och gick med syster och mellon, jag kom precis hem och jag är helt slut nu! Det märks verkligen att jag inte vart ute och gått på ett tag nu... ;) haha men nu ska jag iaf hoppa in i duschen och sen kolla på wild child som jag aldrig gjorde förut, puss ♥

Dagens horoskop för Oxen

Du tycks inte vara särskilt inspirerad av någonting idag. Kanske dags att ta en paus och planera för något som kan pigga upp dig

Haha detta stämmer in på mig varje dag under lovet tycker jag ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim