lördag

Fan vad jag hatar rubriker! hahah men iaf, gick upp för någon timme eller så och nu har jag duschat, ätit frukost och nu sitter jag här och har hur tråkigt som helst. Vill göra såå mkt nu alltså, orkar inte sitta hemma men är inte speciellt taggad på att gå ut när det inte är speciellt fint väder ute :/ jaja får väl följa med och handla sen så man kommer ut iaf ;)
Men nu ska jag hitta på något att göra, spela något eller titta på någon film tills jag orkar tänka lite på vad jag ska göra, hahahahaha! Men jag skriver lite senare igen, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Eveliina

ta rukbriker från en låt eller nått. jag gör det nästan alltid. jag menar inte ens allt jag skriver, jag tycker bara att det låter bra! :D<3

2011-06-18 @ 14:01:39
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim