irriterande

Känns som att jag blev lagom sur igår när jag råkade radera mitt inlägg tre ggr irad så efter det orkade jag inte skriva igen x'd men iaf, vi va ju iväg på bio igår kväll, såg Sanctum 3D. Asgrym film asså, och ett stort plus va ju Josh som han hette, så himla snygg! ;)) Verkligen en film ni måste se asså! Jaja vi kom hem runt 1 nån gång typ då vi åt lite och sen tog vi några snygga bilder i våra 3D brillor som kanske kommer upp senare när Linnea skickat dom (om dom inte är för snygga dvs.) haha skämt åsido men vi får se hur det blir med det ;) Nu har Linnea iaf precis åkt och nu tänkte jag städa lite och sen försöka fixa "antagningsprovet" till tumba som ska in på tisdag.. Vi hörs mer senare, puss ♥

PS. Eric Saade ♥


Grym film! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim