en himla massa

Ojdå, det var inte meningen att det skulle komma så många inlägg haha! men iaf, hemresan igår gick bra och skitfort. Kom hem runt halv 11 kanske och då kollade jag lite bloggar o så innan jag somnade. Imorse vaknade jag runt 11 kanske eller nått sånt och då kollade jag på teve, sen fixade jag mig och gick hem till Lea som fyllde 6 år igår, stor tjej nu! Där blev de tårta och mys, vi kollade även lite på tummelisa innan vi gick hem där den goda maten väntade, mums! Nu måste jag verkligen sätta igång med pluggandet, har 7 grejjer som jag måste plugga klart innan slutet av denna vecka och en av de sakerna är anne frank som ska vara klar på torsdag. Jag känner verkligen pressen som ligger på mig själv just nu, känns som att jag kmr ha skola dygnet runt denna vecka -.- men det löser sig förhoppningsvis. Skriver nog inge mer idag så vi hörs imorgon istället, puss ♥


haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim