good girl!

Nu har jag skrivit klart supersize me och gjort klart sannolikhets häftet och nu tänker jag faktiskt inte plugga så mycket mer, bara läsa på lite om litteraturhistoria eftersom det blev omprov på det (a) haha aja, sånt är livet ibland nu sista veckorna. Måste jobba som fan, idag fick vi reda på att det bara är 9 "ämnesdagar" kvar i nian, sen är resten bal, hajk, fotbollscup o såna grejjer och det gör ju inte direkt saken bättre. Visst längtar jag som fan efter sommarlov och börja om på nytt o så men känns som att jag inte kommer hinna fixa alla betyg o sånt :/ men det löser väl sig hoppas jag! Nu ska jag duscha och sen vänta på off the map. Vi hörs mer imorrn, puss ♥


Jag gillar inte justin bieber så mkt men den här låten är ganska bra faktiskt! :D

Kommentarer
Postat av: Eveliina

Ja, det borde vi! Vi får hitta på nått i sommar också :)<3

2011-05-19 @ 17:14:11
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim