cpknä!

Hejhopp gummisnopp :D nu va jag klyftig! ;)
Haha kan ju börja med att säga att jag har jäkla ont i knät nu och har haft det sen jag kom till skolan imorse. Det var nämligen så att vi har en trappa ner till våra skåp och när jag skulle gå ner för trappan så svek knät mig, vek sig och jag ramlade. Ja, det är okej att skratta för det gjorde jag också! Haha de gjorde asont så jag har haft ont i knät hela dagen, stackars mig lixom :( Och sen har jag även mått galet illa hela dagen, inte vart sugen på nånting men när jag kom hem så var jag tvungen att dricka cola och äta mat :D hehe jaja, imorgon är det onsdag och jag är lixom noll taggad för skolan alls. Känner att jag börjar bli skoltrött igen och det är ju fett synd :/ men jaa, bara den här och nästa vecka kvar innan vi sticker ut på praktik :D Ska ju inte ljuga och säga att jag är taggad för det för det är jag absolut inte men det ska ändå bli skönt att slippa arbeta i skolan, hehe (a)
Sen väntar då ungefär 8 veckors praktik eller nått sånt och är tillbaka i skolan efter jul igen :D så skönt ska det ju bli!
Men nu ska jag inte sitta här och uttråka er, vi hörs senare!
Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim