fml

Haha hej mina underbara vänner (och ovänner)
Idag har det varit en alldeles underbar dag igen, en sån där dag då allt går som man vill! Eller man kan iaf drömma!
Men hade ju inte skadat om killar var lite normalare och inte va så himla efterblivna. Asså jag skojar inte när jag säger att alla killar är så efterblivna så man blir irriterad haha! Och jag skojar inte, ni måste ju faktiskt hålla med mig! Så har vart irriterad på speciellt två killar idag, men eftersom vi har en så go svenska lärare så blev min dag mkt bättre ändå! Haha inte varje gång man har en lärare som hjälper en att klara en bana på angry birds ;) haha så härlig!
Jag, katja och elin åkte hem efter svenska lektionerna eftersom vi inte ville ha orientering. Jag har dessutom problem med mina knän så vi kände att det var onödigt att vara kvar i skolan då och inte göra nånting. Så vi drog ner på stan och käkade en sån där onyttig lunch igen på donken! :p haha men gott vare, de kan man inte ljuga om ;) hehe sen halvsprang vi till centralen i spöregnet och nu är jag hemma. Är så fruktansvärt trött så ska nog ta min älskade bok och bädda ner mig i sängen och läsa :) och man kan ju hoppas på att man somnar några timmar och att killarna kan bli lite mer normala under tiden! ;) Seriöst, dagens diss går till efterblivna killar.
Vi hade ju iaf ett intressant samtal om efterblivna och störda killar på bussen och han som körde måste nog tyckt att vi va ganska störda vi också eftersom vi fick ett antal blickar genom den där spegeln ^^ haha men jaja, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim