åh vilken underbar dag!

Ja, idag har jag faktiskt haft en riktigt bra dag! Började däremot inte så bra när man va tvungen att stå på centralen och vänta på bussen i regnet och håret vart helt fucked up men annars har det vart en kanondag! :D
Svenska först, matte och sen två pass engelska då vi hade som roligast hahahah jag katja och elin satt och skrattade åt våra nya ord vi hittade på och ja åt allt helt enkelt. Det är just sånt som gör skolan så rolig, aldrig har jag trivits så bra i en klass. Alla är lixom med alla, inget skitsnack och vi har så kul varje dag..varje lektion! I gamla klassen skrattade man inte med varann, där skratta man åt dom andra, och det var inte ofta det hände att man hade kul i skolan lixom, här kan vi inte sluta skratta! Det går inte en dag utan skratt och det är underbart att skratta! :D haha så trevligt! Underbara människor ♥
Och måste säga, saknar inte min gamla klass ett enda dugg, sucks to be you!
Så, nu är det ur världen! :)
Efter skolan hem och laga middag och nu ska jag kolla på teve resten av kvällen, hihii (a)
Hörs kanske mer senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim