I'm looking at an angel

Sådärja! Fick ett ryck nyss och fick för mig att städa rummet så nu är det rent och fint igen! haha det är otroligt hur fort man skitar ner igen! :o måste lära mig att hålla rent! ;)
Nu vet jag inte vad som händer faktiskt, vet fortfarande inte hur det blir med det där besöket jag skulle få :/ men man kan ju alltid hoppas på det bästa!
Börjar också få bio-abstinens! Va skitlänge sen jag gick på bio fan så måste se till att göra det snart! Snart har ju breaking dawn premiääääääär! Och den ska jag se! Haha känner att mina händer börjar skaka nu så är lite svårt att skriva så ska göra nått annat nudå, ingen aning om vad men kanske plugga matte eftersom vi har prov på tisdag (?) vi får se vad jag orkar med, men vi hörs senare iaf, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim