This one's for you and me, living out our dreams. We're all right where we should be

heje!
"festen" igår var toppen med min kära vän katja :) haha fast middagen var ingen höjdare, hade hoppats på bättre när vi skulle få en trerätters :/ men jaja, idag kollade vi på jallajalla på svenskan och sen skulle vi ut med båtar och lägga i kräftburar på idrotten. Fast det gick som de gick kan man ju säga, haha vår ena åra gick sönder haha så vi trodde lixom att vi skulle bli kvar där ute på sjön haha men vi kom in till bryggan till slut! ;) hehe
efter det hade vi rast och sen teori om orientering resten av passet. När vi slutade gjorde jag, katja, elin och linnea helikoptrar och kollade på dom snygga killarna i gymmet genom fönstret (a) hehe
Nu är jag hemma och är galet trött! som vanligt dårå men man måste få va trött hihi ;) Så ska göra nått mer intressant nu då så jag inte somnar, haha vet inte vad menmen.
Hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim